logo slimmeheater

Klachten

Het kan helaas voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht. We raden je in dit geval altijd aan om contact op te nemen met klantenservice@slimmeheater.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.slimmeheater.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 38 reviews.
0
    0
    Je winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar de webshop
    []