Klantenservice
Direct regelen
Veelgestelde vragen
Bestellen & bezorgen
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?
Dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op om de opties te bespreken. Vul het contactformulier in en we doen ons best om je op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.
Ontvang ik een track-and-trace code?
Zodra wij de order hebben verstuurd ontvang je van ons de track-and-trace code per email. Heb je meerdere producten besteld? Dan kan het zijn dat je bestelling in twee delen wordt verzonden. Heb je na 3 werkdagen niet alle pakketten ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Wij verzenden ook naar het buitenland. Via onze webshop kun je bestellingen laten bezorgen in Nederland en België. Wil je je bestelling ergens anderes laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden en de verzendtarieven te bespreken.
Mijn bestelling is niet compleet, hoe kan dit?
Geen zorgen. Het kan voorkomen dat je meerdere producten besteld en niet alles tegelijk ontvangt. Je bestelling is als meerdere pakketten aangeboden bij onze vervoerder, hierdoor kan het in sommige gevallen voorkomen dat deze niet tegelijk geleverd worden. Wacht het nog even af. Mocht het pakket na 3 werkdagen nog niet geleverd zijn horen we dat graag. We zullen in dat geval een onderzoek gaan instellen en zo nodig een nieuw product toesturen.
Mijn bestelling is vertraagd, hoe lang duurt de vertraging?
Vervelend dat je bestelling is vertraagd. Volgens de track-and-trace code wordt je pakket 1 á 2 werkdagen later bezorgd. Dit komt doorgaans door een sorteerfout waarbij het pakket in de verkeerde terminal terecht is gekomen. Wij vragen je om nog 2 tot 3 werkdagen te wachten. Onze ervaring is dat het pakket dan vaak alsnog bezorgd wordt. Mocht dit niet het geval zijn, laat het vooral weten. Wij zullen dan een onderzoek instellen en zo nodig een nieuw product doen toekomen.
Mijn bestelling is beschadigd, en nu?
Helaas kan het ondanks onze inspanningen voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt. We raden je daarom aan om bij levering het pakket goed te controleren. Meld schade altijd zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst. We vragen je foto’s te maken van de ontstane schade en de verzendverpakking zodat we deze kunnen beoordelen om snel een passende oplossing te vinden. Vul hier het garantieformulier in en we streven ernaar om op werkdagen je binnen 24 uur van een reactie te voorzien.
Let op: schademeldingen die later dan 7 dagen na ontvangst worden aangemeld, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Productondersteuning
Hoe bereken ik het benodigde vermogen?
Om het vermogen te berekenen voor een verwarming kun je gebruik maken van onze handige tools. Deze tools geven een inzicht in het vermogen wat ongeveer nodig is om de ruimte te verwarmen. Let hierbij op dat wij altijd een ondergrens aangeven. Het is altijd beter om te overdimensioneren dan te onderdimensioneren. Mocht je toch nog twijfelen, vraag dan gratis een vrijblijvend advies aan. Hier onder vind je de verschillende vermogenscalculators.
Geven jullie ook advies voor specifiek mijn situatie?
Dat doen wij maar al te graag. We bekijken en bespreken graag je persoonlijke situatie om te kijken welke verwarmingsoplossing het beste past. Voor persoonlijk verwarming advies kun je terecht op onze persoonlijk advies pagina. Vul het formulier in en één van onze verwarmingsspecialisten neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Hoe monteer ik mijn product?
Om je product correct te monteren, verwijzen we je graag door naar de handleiding die bij het product is geleverd. Ook kun je op onze productpagina meer gedetailleerde informatie vinden over de montage. Heb je nog vragen of kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Hoe koppel ik mijn product met WiFi?
Voor het koppelen van je product met WiFi kun je het beste de handleiding raadplegen die bij je product is meegeleverd. Daarnaast vind je op de productpagina op onze website uitgebreide informatie en stappenplannen over het verbinden met WiFi. Mocht je er niet uitkomen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor verdere assistentie.
Let erop dat je WiFi netwerk altijd op 2,4Ghz staat. Staat deze niet op 2,4Ghz? Neem dan contact op met je provider.
Retourneren & garantie
Kan ik een artikel ruilen?
Dat kan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Vul het retourformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. Vergeet niet om je ordernummer mee te vermelden.
Hoe kan ik iets retour sturen?
Wat jammer dat je iets retour wilt sturen. Maar uiteraard doen we daar niet moeilijk over. Voor onze gehele retourprocedure en bijbehorende voorwaarden, kijk op onze retouren pagina.
Wat is jullie retourbeleid?
Ons retourbeleid en informatie over het retourproces kunt u vinden op deze pagina.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Na ontvangst van je retour zullen we verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Hoe zit het met garantie?
Op al onze producten zit een wettelijke garantie van twee jaar. Sommige infrarood panelen hebben een verlengde garantieduur van zelfs vijf jaar. Kijk op onze garantie pagina voor meer informatie of om een garantieclaim te doen.
Overig
Het product is niet op voorraad, wanneer komt deze weer?
Het kan altijd voorkomen dat een product niet op voorraad is. Dit wordt automatisch vermeld op onze website inclusief verwachtte leverdatum. In veel gevallen is het dan mogelijk om een pre-order te plaatsen. Op de productpagina is het zo nu en dan ook mogelijk om je e-mailadres achter te laten om op de hoogte te worden gehouden. Mocht dit niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op voor de verwachte levertijd.
Kunnen jullie mijn bestelde product(en) ook monteren?
Dat is zeker mogelijk dankzij een samenwerking met meerdere installateurs hebben wij een landelijke dekking. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Krijg ik een factuur?
Ja. Zodra je een order bij ons heeft geplaatst ontvang je direct in een extra mail de factuur in de mail. Heb je deze niet ontvangen? Wacht dan even een paar minuten of kijk tussen je ongewenste mail. Het kan zijn dat deze daar terecht komt. Indien je deze mail kwijt bent sturen we je de factuur graag opnieuw toe.
Mijn vraag staat hier niet tussen, en nu?
Wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op. Vul het contactformulier in en we streven ernaar om op werkdagen je binnen 24 uur van een reactie te voorzien.