Gratis verzending vanaf €50,-
Voor 16:00 besteld dezelfde dag verzonden
Gratis deskundig advies? Klik dan hier

Veelgestelde vragen

We krijgen via onze klantenservice vaak dezelfde vragen binnen. De meest voorkomende vragen verzamelen wij hier om vooraf alvast antwoord te kunnen geven op je vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Algemeen

Geven jullie ook advies voor specifiek mijn situatie?

Dat doen wij maar al te graag. We bekijken en bespreken graag je persoonlijke situatie om te kijken welke verwarmingsoplossing het beste past. Voor persoonlijk verwarming advies kun je terecht op onze persoonlijk advies pagina. Vul het formulier in en één van onze verwarmingsspecialisten neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

Hoe bereken ik het benodigde vermogen voor een infraroodpaneel?

Maak gebruik van onze handige tool om het Wattage te berekenen voor de ruimte waar je een infrarood paneel wilt plaatsen. Klik hier.

Kunnen jullie mijn bestelde product(en) ook monteren?

Dat is zeker mogelijk dankzij een samenwerking met meerdere installateurs hebben wij een landelijke dekking. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Krijg ik een factuur?

Ja. Zodra je een order bij ons heeft geplaatst ontvang je direct in een extra mail de factuur in de mail. Heb je deze niet ontvangen? Wacht dan even een paar minuten of kijk tussen je ongewenste mail. Het kan zijn dat deze daar terecht komt. Indien je deze mail kwijt bent sturen we je de  factuur graag opnieuw toe.

Hoe zit het met garantie?

Op al onze producten zit een wettelijke garantie van twee jaar. Sommige infrarood panelen hebben een verlengde garantieduur van zelfs vijf jaar. Kijk op onze garantie pagina voor meer informatie of om een garantieclaim te doen.

Mijn vraag staat hier niet tussen, en nu?

Wij helpen je graag. Neem gerust contact met ons op. Vul hiernaast het contactformulier in en we streven ernaar om op werkdagen je binnen 24 uur van een reactie te voorzien.

Voorraad

Het product is niet op voorraad, wanneer komt deze weer?

Het kan altijd voorkomen dat een product niet op voorraad is. Dit wordt automatisch vermeld op onze website. In veel gevallen is het dan mogelijk om een pre-order te plaatsen. Op de productpagina is het zo nu en dan ook mogelijk om je e-mailadres achter te laten om op de hoogte te worden gehouden. Mocht dit niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op voor de verwachte levertijd.

Kan ik een pre-order plaatsen?

In veel gevallen wel. Indien het mogelijk is om een pre-order te plaatsen dan wordt dit kenbaar gemaakt op de betreffende productpagina. Hier zal ook de verwachte levertijd vermeld staan. De verwachte levertijd is een indicatie. Middels de pre-order ben je verzekerd op een product bij de volgende levering.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Nee. Het is op dit moment helaas (nog) niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Kan ik een bestelling of pre-order per e-mail plaatsen?

Dat kan zeker. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Vul hiernaast het contactformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

Mijn bestelling is niet naar wens, wat kan ik doen?

Vervelend dat je bestelling niet naar wens op. Neem gerust contact met ons op. Vul hiernaast het contactformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. We doen ons uiterste best om je klacht op te lossen. 

Mocht je het artikel willen terug sturen of ruilen? Vul dan het retourformulier in op onze retourpagina. Dit is de snelste manier om een product te retourneren!

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf een minimale besteding van €50,- zijn de verzendkosten voor Nederlandse bestellingen gratis. Daar onder bedragen de verzendkosten €8,-. Voor Belgische bestellingen zijn de verzendkosten €8,-.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden ook naar het buitenland. Neem contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden en de verzendtarieven te bespreken.

Ik heb een klacht over mijn bestelling

Vervelend dat je een klacht hebt. Neem gerust contact met ons op. Vul hiernaast het contactformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. We doen ons uiterste best om je klacht op te lossen.

Mijn bestelling is niet naar wens, wat kan ik doen?

Vervelend dat je bestelling niet naar wens op. Neem gerust contact met ons op. Vul hiernaast het contactformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. We doen ons uiterste best om je klacht op te lossen. 

Mocht je het artikel willen terug sturen of ruilen? Vul dan het retourformulier in op onze retourpagina. Dit is de snelste manier om een product te retourneren!

Ontvang ik een track-and-trace code?

Zodra wij de order hebben verstuurd ontvang je van ons de track-and-trace code per email.

Heeft u meerdere producten besteld? Dan kan het zijn dat je bestelling in twee delen wordt verzonden. Je ontvangt echter maar één track-and–trace code. Heb je na 3 werkdagen niet alle pakketten ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.

 

 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag. Wanneer je op werkdagen voor 16:30 uur besteld dan zorgen wij dat je bestelling dezelfde dag nog wordt overgedragen aan onze vervoerder. Je ontvangt een e-mail met de track-and-trace code. Wegens drukte kan hier soms vertraging in zijn en wordt dit vermeld bovenaan op onze website.

Mijn bestelling is niet compleet, hoe kan dit?

Geen zorgen. Het kan voorkomen dat je meerdere producten besteld en niet alles tegelijk ontvangt. Je bestelling is als meerdere pakketten aangeboden bij onze vervoerder, hierdoor kan het in sommige gevallen voorkomen dat deze niet tegelijk geleverd worden. Wacht het nog even af. Mocht het pakket na 3 werkdagen nog niet geleverd zijn horen we dat graag. We zullen in dat geval een onderzoek gaan instellen en zo nodig een nieuw product toesturen.

Mijn bestelling is vertraagd, hoe lang duurt de vertraging?

Vervelend dat je bestelling is vertraagd. Volgens de track-and-trace code wordt je pakket 1 á 2 werkdagen later bezorgd. Dit komt doorgaans door een sorteerfout waarbij het pakket in de verkeerde terminal terecht is gekomen. Wij vragen je om nog 2 tot 3 werkdagen te wachten. Onze ervaring is dat het pakket dan vaak alsnog bezorgd wordt. Mocht dit niet het geval zijn, laat het vooral weten. Wij zullen dan een onderzoek instellen en zo nodig een nieuw product doen toekomen. 

 

 

 

Mijn bestelling is beschadigd, en nu?

Helaas kan het ondanks onze inspanningen voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt. We raden je daarom aan om bij levering het pakket goed te controleren. Meld schade altijd zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur. Vaak zullen we je vragen foto’s te maken van de ontstane schade en de verzendverpakking zodat we deze kunnen beoordelen om snel een passende oplossing te vinden. Vul hier het garantieformulier in en we streven ernaar om op werkdagen je binnen 24 uur van een reactie te voorzien.

Retourneren

Hoe kan ik iets retour sturen?

Wat jammer dat je iets retour wilt sturen. Maar uiteraard doen we daar niet moeilijk over. Voor onze gehele retourprocedure en bijbehorende voorwaarden, kijk op onze retouren pagina.

Wat is jullie retourbeleid?

Ons retourbeleid en informatie over het retourproces kunt u vinden op deze pagina.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Het verwerken van retouren neemt tijd in beslag. Na ontvangst van je retour zullen we je retour  binnen 14 dagen na aanmelding van je retour bevestigen mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Na ontvangst van je retour zullen we verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Kan ik een artikel ruilen?

Dat kan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Vul het retourformulier in en we streven ernaar om je op werkdagen binnen 24 uur van een reactie te voorzien. Vergeet niet om je ordernummer mee te vermelden.
[]